26/02/11
10.09 p.m.
wahh, sudah lama tidak mmbuka blog nie. hehe. mishh u <3 emm , hri ni bufday fitt . so happy birthday my sis!!
btw, ctew yg terbaru skrg ni ialah jeng3 .. HAHA ! no la. wawa dh tak cntct dgn amad shfk. hehe. why?? sbbnye kan wawa rase wawa mau jauhkn diri drpd dy n tak lme lg mau minx ptus. bole tak? bole tak? tak tau la. HEHE. tnye sndiri, jwb sndiri. LOL :P em, lgpun wawa mau kwn dgn mussodiq jela. bole kan. em, yg penting nak kurangkn berhubung dgn amad. sbb mcm2 laa.. kamu sndiri tau kan wawa prngai dy mcm mne. berbeza dgn org2 lain tu. HEE :)
btw, i'm so happy coz tak sngke plak yg iskandar akan call wawa. wahh! sngt suke meyhh. glew!! HUHU :)
tak sngke plak yg dy akan cntct 'sye'. tak cam jgk suara dy td. wow ! so sweett :D eh, wawa? sjk bile pndai menggatal ni ar?? isyh2.. SPM2 !! HUHU :) okeyy2 .
mau jmpe dyowg lg. kmpul sme2 balik. main hujan sme2. so sweet memories laa. miss them damn much <3 btw, nak tggu wak tang msg smpai bile tah. kate mau knl dgn wawa. HAHA ! amboi, mnggatal ek kmuwh. HEE . cukup2. tak moo mcm nii lg yee. okay2 :)
k la. perut sudah lpar meyh. mau mkn. daa .. :)
Sabtu, 26 Februari 2011
the latest one !! ~_~
Langgan:
Ulasan (Atom)